Limesroute tot Passau - Reisverslagen van Frans van Herwijnen - WaarBenJij.nu Limesroute tot Passau - Reisverslagen van Frans van Herwijnen - WaarBenJij.nu

Beste mensen,

Toen ik vorige maand tijdens onze vakantie rond het Bodenmeer en later langs de Rijn fietste, begon het bij mij weer te " kriebelen" Al die fietsers met hun bagage deed mijn hart sneller kloppen en ik begon voorzichtig plannen te " smeden"
Toen Jeannet zei " Als je dat nou graag wilt, moet je het niet uitstellen, je wordt tenslotte 72(!)"
Dit gaf min of meer de doorslag.
De opmerking van haar dat ze tijdens het fietsen wel meer grijze mannen met baard had zien fietsen leg ik maar even naast mij neer.
Mijn plan is om een gedeelte van de Limesroute te fietsen, dit is een route die heel vroeger de Romeinse noordgrens vormde.
Hij loopt van Katwijk naar de Zwarte zee en ik wil hem dan van Nijmegen naar Passau fietsen.
Dat zijn ongeveer 1000 kilometers.
De weersberichten zijn goed om te fietsen en ik wil dan aanstaande maandag vertrekken.Vanaf Passau wil ik dan afwisselend stukken fietsen en stukken met de trein gaan doen.
Dit is het plan. Of het lukt? We gaan het zien.

Ik ben weer te volgen op waarbenje.nu.
Het worden waarschijnlijk geen dagelijkse stukjes maar ik probeer jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn fietstocht.

Ik heb er weer zin in en hoop dat ik het nog niet verleerd ben.