Meerbusch- Keulen 75km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Meerbusch- Keulen 75km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Meerbusch- Keulen 75km

Blijf op de hoogte en volg Frans

23 Juli 2020 | Duitsland, Gildehaus

Vanmorgen om 8.00u vertrokken om de Limesroute verder te volgen. De route was op veel plekken opgebroken en zorgde voor veel oponthoud.
Het steeds zoeken naar waar en hoe gaat de weg verder kostte veel tijd en het schoot niet zo hard op.
Mijn rugproblemen zijn niet voorbij en de tabletten doen niet zoveel.
Wat is wijsheid?
Gisteren ging het prima en had ik een prachtige fietsdag in een mooie omgeving.De camping was leuk en gezellig.
Misschien moet ik even een pauze inlassen om mijn rug rust te geven. Ik ga hier goed over nadenken.
Ik wil deze fietstocht al heel lang graag fietsen en het mooiste gedeelte moet nog komen.
Maar is dit alles het waard om risico's voor de gezondheid aan te gaan?
Ik hou jullie op de hoogte, groeten, Frans.

  • 23 Juli 2020 - 19:25

    Louise En Chris:

    Hallo Frans,
    Heb gisteren al geschreven, maar het is zo te zien niet aangekomen.
    Wat je nu verteld is natuurlijk niet zo leuk. Je rug heb je echt nog langer nodig en misschien
    is het een goed idee van jou om een dag rust te houden.
    keulen is mooi en aan de rijn zijn veel gezellige barretjes en restaurants. Of jhe slaapt gewoon een halve dag.
    In ieder geval wensen we je beterschap en pas goed op jezelf.
    Groetjes van de Bentheimer.

  • 23 Juli 2020 - 21:01

    The Kiremit’s :

    Het lijkt inderdaad verstandig je rug rust te geven.
    Ik heb begrepen dat je die keuze inmiddels gemaakt hebt, verstandig.
    Beterschap voor nu.

    Dikke kus.

  • 23 Juli 2020 - 22:43

    Ruud En Annie:

    Hoi Frans,
    Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Inderdaad misschien even een paar dagen pauze inlassen. Misschien zelfs even in een hotel slapen?
    We hopen dat je toch je tocht kunt volbrengen.
    Beterschap. Groetjes van ons

  • 23 Juli 2020 - 23:00

    Tara Kiremit:

    Haii opie is hoop dat het snel beter gaat met je rug. En dat je de mooie route kan voortzetten.
    Ik mis je xxxxx

  • 23 Juli 2020 - 23:00

    Tamay Kiremit:

    Hallo lieve opa we hopen dat je de mooie reis kan afleggen door wat rust te nemen
    We missen je !! Kusjes Tamay

  • 23 Juli 2020 - 23:11

    Esra :

    Hai schattie
    Wat vervelend van je rug. Ik zou ook even een dagje rust nemen zodat je daarna weer een mooie fietsdag kan hebben met veel kilometers! Heel veel beterschap xxxx
    Esra

  • 24 Juli 2020 - 07:22

    Nathasja:

    Goedemorgen Frans, ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad en dat het met jouw rug beter gaat! Een pauze inlassen in de buurt van Keulen is waarschijnlijk helemaal niet vervelend en is een keer in een hotel slapen zoals al eerder geopperd is misschien helemaal niet zo’n verkeerde gedachte! Zou mooi zijn dat je de tocht af kan maken maar je gezondheid is belangrijker!
    Beterschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 65418

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: