Het gaat weer gebeuren. - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Het gaat weer gebeuren. - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Het gaat weer gebeuren.

Blijf op de hoogte en volg Frans

16 Juli 2020 | Duitsland, Gildehaus

Beste mensen,

Toen ik vorige maand tijdens onze vakantie rond het Bodenmeer en later langs de Rijn fietste, begon het bij mij weer te " kriebelen" Al die fietsers met hun bagage deed mijn hart sneller kloppen en ik begon voorzichtig plannen te " smeden"
Toen Jeannet zei " Als je dat nou graag wilt, moet je het niet uitstellen, je wordt tenslotte 72(!)"
Dit gaf min of meer de doorslag.
De opmerking van haar dat ze tijdens het fietsen wel meer grijze mannen met baard had zien fietsen leg ik maar even naast mij neer.
Mijn plan is om een gedeelte van de Limesroute te fietsen, dit is een route die heel vroeger de Romeinse noordgrens vormde.
Hij loopt van Katwijk naar de Zwarte zee en ik wil hem dan van Nijmegen naar Passau fietsen.
Dat zijn ongeveer 1000 kilometers.
De weersberichten zijn goed om te fietsen en ik wil dan aanstaande maandag vertrekken.Vanaf Passau wil ik dan afwisselend stukken fietsen en stukken met de trein gaan doen.
Dit is het plan. Of het lukt? We gaan het zien.

Ik ben weer te volgen op fransvh.waarbenje.nu.
Het worden waarschijnlijk geen dagelijkse stukjes maar ik probeer jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn fietstocht.

Ik heb er weer zin in en hoop dat ik het nog niet verleerd ben.

Groeten Frans.

  • 16 Juli 2020 - 13:44

    Agatha:

    Helemaal leuk dat je weer een tocht gaat maken en natuurlijk volgen we je weer. We wensen je voor maandag alvast succes en veel plezier en mooi weer

  • 16 Juli 2020 - 15:12

    Nathasja:

    Toevallig dat we elkaar zondag tegen kwamen en al iets van jouw idee hadden gehoord. Wij gaan jou zeker volgen! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.

  • 16 Juli 2020 - 17:55

    Inger Kiremit:

    We waren natuurlijk al een beetje op de hoogte, maar zijn net als jij super enthousiast.
    Ik ben het dan ook helemaal eens met de woorden dat je nu moet genieten.
    Dus als de kriebels er weer zijn. Doen !!!
    Wij gaan je weer stap voor stap volgen.

  • 17 Juli 2020 - 09:12

    Annie & Ruud :

    Veel plezier Grans. Ver?? Gewoon dooryrappen.
    Hopelijk droog weer voor je.

  • 17 Juli 2020 - 12:35

    Catrien Gossen:

    Heel veel succes Frans, het gaat je lukken en geniet er vooral van!!
    Ik ga je volgen!!

  • 19 Juli 2020 - 12:29

    Bart & Nicole:

    Groot gelijk om weer een mooie fietstocht te maken. Zo lang jij je fit voelt lekker genieten!
    Wij wensen je heel veel plezier en veilige kilometers! We gaan je natuurlijk volgen.
    Groetjes Bart en Nicole

  • 19 Juli 2020 - 22:17

    Esra :

    Hai opa heel veel succes en plezier met de fiets tocht. Ik hoop dat het weer mooi blijft en je veel kilometers maakt en heel veel geniet!
    Xoxoxoxo Esra

  • 20 Juli 2020 - 08:56

    Jan-Willem:

    Succes Frans. Geniet ervan ! Veel mooie fietskilometers toegewenst.
    Namens Jan-Willem & Gertie

  • 20 Juli 2020 - 09:50

    Loes En Jan Klok:

    Hallo Frans Als het goed is dan vertrek je vandaag voor je fietstocht en wensen wij je een hele goede reis toe met veel mooi weer en bijzondere ervaringen, de verslagen houden onze aandacht,succes Loes en Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 65418

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: