Aalten- Stokkum 50km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Aalten- Stokkum 50km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Aalten- Stokkum 50km

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 Juli 2020 | Duitsland, Gildehaus

Vanmorgen om 7.30u vertrokken.
Waarom zo vroeg? Een volle camping, een plek naast een vouwwagen met daarin een zeer verdrietige baby.
Het huilen werd krijsen en duurde tot vanmorgen half vijf.
Tja, het leven in een tentje is niet altijd even leuk!
Om een lang verhaal kort te maken,ik heb vannacht geen oog dichtgedaan. Door het vele gedraai stond ik vanmorgen op met rugpijn dus ik dacht maar snel op de fiets stappen dan gaat het misschien over.
Vanaf de camping eerst even een winkel opgezocht om een paar croissantjes te kopen voor het ontbijt en broodjes voor de lunch.De weg gevolgd via Gendringen naar 'sHeerenberg.
Omdat ik vannacht toch wakker was heb ik toen toch maar besloten om een fietsenmaker te zoeken en toch een nieuw voorspatbord te kopen. Het voorspatbord zit er dus weer op en de fiets is weer compleet.
Bij het opstaan had ik al besloten om vandaag geen 100km. te fietsen dus ben ik naar een camping gereden in Stokkum met 50 kilometers op de teller.
Het weer was weer uitstekend en de route mooi.
Dit stukje Nederland/Duitsland is prachtig om te fietsen.
Je slingert steeds de grens over en voor wie van wandelen en fietsen houdt is dit echt een aanrader.
Zo dacht ook de wandelaar die ik vanmiddag sprak.
Hij was eigenlijk een langeafstands fietser. Hij had pas in Laos gefietst en volgend jaar staat de Balkan op zijn wensenlijstje.
Nu is hij met een lange wandeltocht bezig.
Ik heb nu last van vermoeidheid en pijn in mijn rug. Ik ga ervan uit dat dit door de slechte nachtrust komt.
Ik neem vanavond maar een tabletje en ga vroeg plat.
Morgen kom ik op de Limesroute en gaat het hopelijk beter na een goede nachtrust.
tot morgen, Frans.

  • 21 Juli 2020 - 20:11

    The Kiremit’s:

    Dat klinkt als een erg vermoeiende nacht.
    Verstandig dat je het niet te gek hebt gemaakt vandaag.
    Wij wensen je een hele goede nachtrust.
    En morgen een prachtige fietsdag.

    Veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 65418

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: