Ik ben weer even weg. - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Ik ben weer even weg. - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Ik ben weer even weg.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

05 Juli 2015 | Duitsland, Gildehaus

Hallo Allemaal,

De hittegolf is voorbij.
de " Tour " is begonnen en de thuisklussen zijn weer klaar.
Nog net even een paar weken " tijd" voordat onze vakantie naar Frankrijk begint, dus...
Tijd voor een fietstourtje.
Ik vond een leuke tocht die via Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en België weer terug naar Nederland gaat.
Het is de z.g. Groene valleien tocht.
Nou bestaat daar een boekje van maar dat kon ik alleen nog maar bestellen via de uitgever en dat werd me te laat.
Maar gelukkig is daar het onvolprezen internet en met een beetje gepuzzel ( wat op zich al leuk is), is het mij toch gelukt om alle informatie te verzamelen.
De route is zo'n kleine 1600 kilometer, maar ik zal hem waarschijnlijk bij Langeraar afsluiten omdat Jeannet daar dan waarschijnlijk zal zijn.

Aanstaande woensdag wil ik vertrekken en zoals gebruikelijk kun je mij volgen op Fransvh.waarbenjij.nu

Iedereen die binnenkort met vakantie gaat wens ik een fijne vakantie!

Groeten, Frans

• 08 Juli 2015 - 09:31

Loes En Jan:

Hallo Frans
    Wij wensen je succes met deze nieuwe tocht en zien we je reisverslagen met belangstelling tegemoet.
    Groet Loes en Jan.