Asbach Baumenheim-Dinkelsbühl -85km - Reisverslag uit Dinkelsbühl, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Asbach Baumenheim-Dinkelsbühl -85km - Reisverslag uit Dinkelsbühl, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Asbach Baumenheim-Dinkelsbühl -85km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Juli 2012 | Duitsland, Dinkelsbühl

Vanmorgen om 8.30u vertrokken om de Romantische strasse weer te volgen. Het is een ingewikkelde route die weer uit vier routes bestaat waardoor het soms moeilijk zoeken is. Het is ook grotendeels kiezelpad, dus voorzichtigheid geboden. Ik zit natuurlijk niet weer op lekke banden te wachten!Het weer was prima Eén klein regenbuitje maar er was een mooie schuilhut dus daar heb ik samen met 5 andere fietsers de bui afgewacht. Nu ben ik dan in het prachige plaatsje Dinkelsbrühl, met veel vakwerkhuizen maar ook z.g. "kinderkopjes"Ik ben dus in de binnenstad maar gaan lopen wat geen straf was in deze mooie omgeving. Het is wel erg toeristisch maar de camping is rustig. En weer heb ik dezelfde buurman als gisteren en eergisteren.Het is een echte einzelgänger,zegt weinig en gaat vroeg slapen morgen vertrekt hij richting oosten en ik vertrek naar het westen, hier scheiden dus onze wegen.
Het is mijn bedoeling morgen richting Heidelberg te fietsen. Of ik dat helemaal haal? We zien wel. Iedereen die vakantie heeft wens ik een fijne vakantie met goed weer, Jan en Bram wens ik veel succes met hun fietsvakantie en voor iedereen die terug is (Nicole en Bart) een goede start maandag.

  • 19 Juli 2012 - 19:46

    Tara:

    Hallo Opa, Ik logeer bij Oma. Ik heb net gelezen wat je hebt gedaan vandaag.Wij hebben pannekoeken gegeten, ze waren heel lekker. Heb jij ook lekker gegeten? Welterusten in je tentje.

  • 20 Juli 2012 - 08:35

    Jeannet:

    Twente-Inter Turku 1-1, volgens mij heb je hier niets aan gemist. Wij wensen je een fijne fietsdag !
    Tara en Jeannet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 65418

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: