Keulen - Wesel 165km - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Keulen - Wesel 165km - Reisverslag uit Wesel, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Keulen - Wesel 165km

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Juli 2012 | Duitsland, Wesel

Nou dat was me het dagje wel. 165 km fietsen in de volle zon.
Ik ben vanmorgen om 8.00u gestart en was vanavond om 20.00u
op de camping. Dat was een lange werkdag voor een pensionado!!
Op weg van Keulen naar Hünxe, wat mijn doel was voor vandaag heb ik geen camping kunnen vinden. Het was warm en ik dacht dan maar een Hotel of één of ander Gasthaus. Nou vergeet het maar, daar doen ze hier niet aan.
Goeie raad was duur. Dus ik heb maar ergens gevraagd of hier iets in de buurt was. Ja hoor, 35 km verderop. Tja en dan moet je verder.
Ik had ook wat problemen met mijn fietsnavigatie. Ik bevond mij op de Ruhrtallroute en ik moest naarde Rijnroute. En soms heb je aan een navigatiesysteem en fietskaarten nog niet genoeg. Gelukkig kreeg ik hulp van een jongeman die mij hielp met de route. En zo werd het dus een latertje vandaag. Maar ik heb een camping gevonden en kan gelukkig slapen vannacht. Dacht nog even dat ik onder een brug onderdak moest zoeken maar dat is me bespaard gebleven. Morgen nog goed 100 km en dan ben ik thuis.

  • 25 Juli 2012 - 23:16

    Frans Van Herwijnen:

    Ik heb vast een voorgevoel gehad van je problemen vandaag.
    Ik wilde de hele middag je tegemoet rijden want ik dacht Frans is zo dichtbij.
    Maar ik weet dat je graag fietsend thuis wilt komen dus heb ik het maar niet gedaan.
    Nog één dagje fietsen en je bent thuis.
    De champagne staat koud!!

    Jeannet

  • 25 Juli 2012 - 23:35

    Agatha:

    Toch die beruchte laatste loodjes die zo zwaar wegen; nog 1 dagje en je missie is volbracht.

  • 26 Juli 2012 - 00:26

    Jan En Bram:

    Hoi Frans, proficiat met het volbrengen van je fietstocht, nu kan het nagenieten beginnen en wie weet, het nadenken waarheen de volgende tocht je zal brengen. Jij kunt nu een poosje uitrusten, wij fietsen nog even door. Groetjes Bram en Jan

  • 26 Juli 2012 - 11:33

    The Kiremits:

    ik ken je niet anders dan bij het laatste stuk....doorrijden...
    maar dit zijn wel heeeeel veel kilometers voor één dag.
    nu het laatste stukkie nog.
    1 ding is zeker...de ronde- missen staan je op te wachten.

    tot straks...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 65342

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: