Paarlo- Düren 65km - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Paarlo- Düren 65km - Reisverslag uit Düren, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Paarlo- Düren 65km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

04 Juli 2012 | Duitsland, Düren

Vanmorgen had ik de keus om 150km of in twee dagen 65 en 85km te fietsen.
Ik heb maar besloten om het weer af te wachten en dan te kiezen.
Het is dus 65km geworden want het was erg warm en benauwd om te fietsen.Ik ben nu in Düren,vlak bij Keulen. De camping ligt aan de Echtzersee. Dus ik kon vanmiddag lekker even zwemmen toen ik aankwam.
Mooie route gefietst vandaag langs de Ruhr. Morgen ga ik richting Koblenz en neem ik de alternatieve route door de dorpen en stadjes. Wellicht vind ik een hotspot zodat ik even op internet kan.
Jeannet heeft vandaag een mailtje gestuurd naar Fam.Schweiger in Oostenrijk dat ik onderweg ben.
Inmiddels heeft Andrea gereageerd. Ze hadden niet gedacht dat ik dit echt zou doen en moeten er verschrikkelijk om lachen. Dus dat wordt vast een leuke ontvangst.
Ik begrijp niet waarom ik moet huilen volgens mijn zus, Louise zal haar morgen bellen om het te vragen. Tot nu toe gaat alles prima en heb ik het goed naar mijn zin!Heb vandaag lekker in het restaurant gegeten, moet zo af en toe kunnen,lekker witbiertje erbij, net vakantie!!

  • 04 Juli 2012 - 18:55

    Jan:

    Hij gaat goed Frans succes met je eerste klimmetjes morgen.

  • 04 Juli 2012 - 19:32

    Jeannet:

    Even een reaktie van mij hoewel wij dagelijks telefoneren.
    Volgens Jan moet je morgen een beetje klimmen dus dan komen de oefentochten toch van pas.
    Je krijgt de hartelijke groeten van verschillende buren. Iedereen moet natuurlijk planten water geven in de tuin, dus is buiten.Samen hebben we even een glaasje gedronken op het terras en op jou geproost!" Op de terugreis" zoals je altijd op dienstreis zei.


  • 05 Juli 2012 - 14:08

    Annie En Ruud:

    Hoi Frans,

    Tjee, jij durft. Maar je zult ook wel goed geoefend hebben, is dit ook het voorland van Ruud? Rondje Westpunt is maar 60 km.
    Succes Annie en Ruud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 65674

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: