Groesbeek-Paarlo 111km. - Reisverslag uit Paarlo, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Groesbeek-Paarlo 111km. - Reisverslag uit Paarlo, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Groesbeek-Paarlo 111km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 Juli 2012 | Nederland, Paarlo

Gisteravond nog even een poosje gepraat met medekampeerders.Met zo'n tentje heb je altijd aanspraak op campings. Mensen zijn erg geinteresseerd.Leuk hoor!
Met mijn 150km van gisteren in de benen heb ik vannacht heerlijk geslapen. Vanmorgen ben ik om 8.00u weer vertrokken.En nu ben ik dan in de wereldstad Paarlo. Dat ligt dichtbij Roermond.
De weg hiernaartoe vond ik een beetje saai. weinig fietsers tegen gekomen.Wel een brommer en die vloog dan ook meteen uit de bocht.
Ik denk niet dat het kwam door mijn aanwezigheid maar vlak voor mijn ogen vloog hij uit de bocht. Gelukkig reed hij langzaam. Maar toch
lagen ze vlak voor mij met z'n tweeën op de grond. De vrouw schreeuwde het uit van de pijn.Veel kon ik niet doen, heb wel geadviseerd om hulp te bellen. Even later werd de vrouw afgevoerd met de ambulance waarschijnlijk heeft ze haar schouder gebroken.Zo kan er toch nog vanalles gebeuren op een bijna leeg fietspad!
Bij deze wil ik Jan bedanken voor zijn tip over de "garmin"Ik rijd nu ook "op streep"en niet meer "op kaart"Dat fietst een stuk fijner!
Nu ben ik op de camping in Paarlo, samen met 4 caravans en 2 campers.
Ik had koffie gezet en kreeg direkt een stoel aangeboden. Ze dachten dat ik geen stoel bij me had. Maar ik heb mijn handige vouwstoeltje laten zien. Dit is mij met de caravan nog nooit overkomen!!!Nu eerst lekker douchen en daarna spagetti. Pasta is favoriet deze reis.Morgen richting Keulen, tot morgen!

  • 03 Juli 2012 - 17:58

    Esra Kiremit:

    hallo lieve opa
    hoe gaat het met jou
    met mij gaat het goed
    is het leuk op de fiets?
    wij kijken elke dag wat je hebt
    gedaan we heben ons raport
    gekregen! en ik mag naar groep 5 !!!!!!

    dikken kus van esra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 65673

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: