Groesbeek-Paarlo 111km. - Reisverslag uit Paarlo, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Groesbeek-Paarlo 111km. - Reisverslag uit Paarlo, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Groesbeek-Paarlo 111km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 Juli 2012 | Nederland, Paarlo

Gisteravond nog even een poosje gepraat met medekampeerders.Met zo'n tentje heb je altijd aanspraak op campings. Mensen zijn erg geinteresseerd.Leuk hoor!
Met mijn 150km van gisteren in de benen heb ik vannacht heerlijk geslapen. Vanmorgen ben ik om 8.00u weer vertrokken.En nu ben ik dan in de wereldstad Paarlo. Dat ligt dichtbij Roermond.
De weg hiernaartoe vond ik een beetje saai. weinig fietsers tegen gekomen.Wel een brommer en die vloog dan ook meteen uit de bocht.
Ik denk niet dat het kwam door mijn aanwezigheid maar vlak voor mijn ogen vloog hij uit de bocht. Gelukkig reed hij langzaam. Maar toch
lagen ze vlak voor mij met z'n tweeën op de grond. De vrouw schreeuwde het uit van de pijn.Veel kon ik niet doen, heb wel geadviseerd om hulp te bellen. Even later werd de vrouw afgevoerd met de ambulance waarschijnlijk heeft ze haar schouder gebroken.Zo kan er toch nog vanalles gebeuren op een bijna leeg fietspad!
Bij deze wil ik Jan bedanken voor zijn tip over de "garmin"Ik rijd nu ook "op streep"en niet meer "op kaart"Dat fietst een stuk fijner!
Nu ben ik op de camping in Paarlo, samen met 4 caravans en 2 campers.
Ik had koffie gezet en kreeg direkt een stoel aangeboden. Ze dachten dat ik geen stoel bij me had. Maar ik heb mijn handige vouwstoeltje laten zien. Dit is mij met de caravan nog nooit overkomen!!!Nu eerst lekker douchen en daarna spagetti. Pasta is favoriet deze reis.Morgen richting Keulen, tot morgen!

• 03 Juli 2012 - 17:58

Esra Kiremit:

hallo lieve opa
    hoe gaat het met jou
    met mij gaat het goed
    is het leuk op de fiets?
    wij kijken elke dag wat je hebt
    gedaan we heben ons raport
    gekregen! en ik mag naar groep 5 !!!!!!

dikken kus van esra