Gildehaus-Groesbeek 150km. - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Gildehaus-Groesbeek 150km. - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Gildehaus-Groesbeek 150km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

02 Juli 2012 | Nederland, Groesbeek

Tour de Frans is begonnen.

Na het uitzwaaien in de Westring ben ik vanmorgen in een rustig tempo gestart. Weer prima, ik heb er zin in dus...gaan met die banaan.
Via Hengelo- Doetichem richting Nijmegen.
Hoezo richting Nijmegen als je naar Oostenrijk wilt?
Deze keuze heb ik gemaakt omdat ik de z.g. Reitsmaroute volg.
Deze begint in Amsterdam en ik start vanaf Nijmegen.Tijdens mijn fietstocht "rondje Nederland" werd ik onderweg regelmatig aangesproken "Waar gaat de reis naar toe? En "hoelang fiets je al" etc. Ik was dit even vergeten maar in Zevenaar al een leuk gesprekje gehad met een andere fietser en op het pontje naar Nieuw- Millingen sprak ik een mevrouw die net terug was van een fietsreis naar Rome. Je valt natuurlijk op met je bagage maar dat maakt het allemaal wel leuk.
Nu ben ik dan in Groesbeek op de camping,tentje staat, ga zo even wat eten en op tijd slapen want 150km is best veel voor een eerste dag.
Morgen richting Venlo en dan Duitsland in.





.

  • 02 Juli 2012 - 19:25

    The Kiremits:

    Wat een goed begin...heerlijk weertje...niet te warm lekker aangenaam. en als het dan lekker gaat doe je direct maar 150 km...pffff
    Super hoor, lekker eten en lekker uitrusten voor morgen.
    Wij vinden je nu al een Kanjer !!!
    Dikke kus.

  • 02 Juli 2012 - 22:36

    Agathaversluis:

    Zo, de eerste dag zit er op, gelijk een flink aantal kilometers, als je zo doorgaat, ben je al terug voor Jan vertrekt, geintje. Veel fiets-plezier en we blijven je volgen.

  • 03 Juli 2012 - 15:47

    JW,Gertie & Jurgen:

    Beste Frans,
    Gisteren gebeld om je een goede reis te wensen. Maar je zat al in Groesbeek.
    Daarom hierbij een voorspoedige voortzetting toegewenst met veel rugwind en weinig lekke banden.
    Geniet ervan !


  • 03 Juli 2012 - 19:22

    Chris En Louise:

    Super, Super!!!!! Wij wensen verder een prima reis naar Kollsass en hopen dat alles goed gaat. Over 32 dagen vragen we dan of de pasta nog steeds zo lekker smaakt. We zitten nu iedere dag voor ons schermpje en vervolgen jouw verslag.
    niet huilen, alles is goed. gr.Chris en louise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 65672

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: