Klaar voor de start... - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 Juli 2013 | Duitsland, Gildehaus

De tassen zijn gepakt en op mijn nieuwe fiets nog een paar voorzieningen getroffen zodat ik via mijn naafdynamo mijn mobiele telefoon kan opladen, een nieuwe kilometercomputer gemonteerd en een "dongle" gekocht zodat ik makkelijker kan communiceren met het thuisfront.
Dus ik zou zeggen helemaal klaar voor de grote trip.
Morgenvroeg om 8.00u vertrekt ik richting Doorwerth (bij Arnhem) en dan dinsdag naar Breda waar ik de Jacobsroute oppak.
Ik heb er zin in en hoe het mij vergaat is vanaf morgen te lezen op Fransvh.waarbenjij.nu

Tot over een poosje, Frans.

  • 15 Juli 2013 - 08:08

    Jeannet:

    Nu ik deze reactie schrijf ben je net vertrokken, precies om 8.00u zoals gepland.
    Als jij dit leest heb je de eerste dag er op zitten en zit je in Doorwerth.
    Ik wens je een hele goeie reis, geniet ervan, doe voorzichtig en kom heelhuids weer thuis.
    Ik ga je natuurlijk missen maar ik gun je deze uitdaging van harte!
    Jeannet.

  • 15 Juli 2013 - 11:13

    Esra:

    Hallo opie ik vind het leuk om naar je te schrijven
    Als je vanavond in je tentje bent kun je alles lezen
    Ga je ook fototjes maken??
    Morgen schrijft tara naar jou

    Dikke kus van esra

  • 17 Juli 2013 - 15:19

    Jan Polhuis:

    Beste Frans,

    Nog heel veel succes bij het fietsen en dat de weergoden je goedgezind mogen zijn!

    met groet

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 65667

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: