Klaar voor de start... - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start...

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 Juli 2013 | Duitsland, Gildehaus

De tassen zijn gepakt en op mijn nieuwe fiets nog een paar voorzieningen getroffen zodat ik via mijn naafdynamo mijn mobiele telefoon kan opladen, een nieuwe kilometercomputer gemonteerd en een "dongle" gekocht zodat ik makkelijker kan communiceren met het thuisfront.
Dus ik zou zeggen helemaal klaar voor de grote trip.
Morgenvroeg om 8.00u vertrekt ik richting Doorwerth (bij Arnhem) en dan dinsdag naar Breda waar ik de Jacobsroute oppak.
Ik heb er zin in en hoe het mij vergaat is vanaf morgen te lezen op Fransvh.waarbenjij.nu

Tot over een poosje, Frans.

• 15 Juli 2013 - 08:08

Jeannet:

Nu ik deze reactie schrijf ben je net vertrokken, precies om 8.00u zoals gepland.
    Als jij dit leest heb je de eerste dag er op zitten en zit je in Doorwerth.
    Ik wens je een hele goeie reis, geniet ervan, doe voorzichtig en kom heelhuids weer thuis.
    Ik ga je natuurlijk missen maar ik gun je deze uitdaging van harte!
    Jeannet.

• 15 Juli 2013 - 11:13

Esra:

Hallo opie ik vind het leuk om naar je te schrijven
    Als je vanavond in je tentje bent kun je alles lezen
    Ga je ook fototjes maken??
    Morgen schrijft tara naar jou

Dikke kus van esra

• 17 Juli 2013 - 15:19

Jan Polhuis:

Beste Frans,

Nog heel veel succes bij het fietsen en dat de weergoden je goedgezind mogen zijn!

met groet

Jan