Nog even! - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Nog even! - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Nog even!

Door: frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

05 Juli 2013 | Duitsland, Gildehaus

Het is bijna zover!

Nu de “tour de France”weer van start is gegaan begin ik ook weer onrustig te worden.
Ga ik dit jaar weer fietsen? Ja dus!

Nu ik een goede fietstraining achter de rug heb, ga ik maandag 15 juli beginnen aan een ronde door Frankrijk.

Ik ben van plan om via de “Jacobsroute” (de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela) tot Bordeaux te rijden, dan de route “Canal du midi” te volgen tot Narbonne en dan via de route “de groene wegen” (langs de oostkant van Frankrijk) weer terug naar huis.

Alle drie de routes zijn bestaande langeafstandsroutes van europafietsers.nl

Het is een ambitieus plan van ongeveer 3400kilometer en ik hoop dat ik het kan realiseren . Zo niet is er altijd nog de trein die mij thuis kan brengen.

Het is leuk om reacties te krijgen en te merken dat mijn stukjes gelezen worden. Ik probeer elke avond een stukje te plaatsen of door te geven zodat Jeannet ze kan plaatsen. Wanneer ik precies terug ben weet ik nog niet maar ik schat over 5 a 6 weken.

Tot zover, fijne zomer, Good Goan!!! Frans.

• 08 Juli 2013 - 19:18

The Kiremit's:

We vinden het super dat je weer een nieuwe route gaat fietsen.
    en uiteraard gaan we je weer op de voet volgen.

Je vertrekt eerder dan wij, dus onze ronde missen kunnen je nog uitzwaaien.

Dikke kus van ons.

• 12 Juli 2013 - 20:50

Agatha:

We zijn alweer een week verder, nadat jij jouw stukje had geschreven, dus nu ben je nog maar een weekend verwijderd van je vertrek. Natuurlijk gaan wij je ook op de voet volgen. Als alles goed gaat, vertrek je in ieder geval met mooi weer. Geniet nog even van dit weekend en voor maandag alvast een hele goede reis.