Braunsbach-Eberbach 115km - Reisverslag uit Eberbach, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Braunsbach-Eberbach 115km - Reisverslag uit Eberbach, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Braunsbach-Eberbach 115km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 Juli 2012 | Duitsland, Eberbach

Vannacht heerlijk geslapen in mijn trekkershut. Wat een luxe,een echt bed en een echte tafel met stoelen.
Wat doe je jezelf aan met zo'n tentje zal menigeen denken. Misschien komt dat omdat ik niet bij de padvinderij was vroeger en moet ik nu op mijn ouwe dag nog zonodig het avontuur opzoeken? Wie het weet mag het zeggen. Feit is dat je niemand spreekt als in zo'n hutje zit. Ook een hotelkamer biedt geen kontakt. Op een camping sta je met de kleine tentjes op een apart veldje.De meeste fietsers zijn alleen
dus het is leuk om even te informeren.Waar kom je vandaan hoe was de route? Ik ben een beginneling en kan veel van hun leren.
Vandaag was het een prima fietsdag. Ik heb de Neckar gevolgd tot Eberbach.Ik heb gisteravond de kaarten bestudeerd (wat natuurlijk prachtig ging op die mooie tafel) en besloten om vanaf Heidelberg weer de Reitsmaroute terug te volgen. Volg morgen de Neckar tot Worms daar de brug over en volg dan verder de Rijn. Ik ben nu in Eberbach dat is 15km vóór Heidelberg.
Het menu is vanavond Grieks Misschien kan ik nog wat aan de crisis helpen? Hier op de camping is n.l. een grieks restaurant Mijn "buren", fietsers uit Zwitserland, zitten er ook dus dat is wel zo gezellig.

• 21 Juli 2012 - 19:28

The Kiremits:

kan me voorstellen dat een nachtje in een gewoon bed wel lekker is.
    lekker uitgerust weer verder.
    hoeveel nachtjes nog krijgen we hier elke ochtend....

we leven allemaal mee.

dikke kus.

• 22 Juli 2012 - 10:02

Chris En Louise:

Blijf , wanneer mogelijk, maar lekker op een camping staan, want wij denken dat kontakt met je medemensen heel belangrijk is, wanneer je zo lang in je eentje aan het fietsen bent.Daar ik me nu af moet melden, voor ongeer 7 dagen,wens ik je het allerbeste voor de verdere reis naar huis en pas goed op jezelf,want zo´n gek mens bestaat er geen twee keer.Ik probeer per sms je af en toe te bereiken.Oh ja....bedankt voor de zon....eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!