Carcassonne- le cité 27km. - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Carcassonne- le cité 27km. - Reisverslag uit Carcassonne, Frankrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Carcassonne- le cité 27km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

03 Augustus 2013 | Frankrijk, Carcassonne

Vandaag een kort verslag, omdat een rustdag nou éénmaal een rustdag is!
Vanmorgen lekker relaxt - zonder bagage- naar de Cité gefietst.
Toen kwam ik er al snel achter dat dit geen gunstig moment was voor een bezoekje.
Heel Frankrijk heeft vakantie en het was één groot mierennest met alleen al drie kwartier wachttijd voor de kassa, dan maar even een lekker pilsje uit de tap. Vijf euro, meneer! Nou hij smaakte meteen iets minder, ook al zei ze "meneer" tegen mij.
Ik had het dan ook snel bekeken en ben terug gegaan naar de camping om een beetje onderhoud te plegen aan mijn fiets en...lekker aan het zwembad te liggen.
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Ook heb ik uitgevonden dat ongeveer 8 kilometer na Carcassonne het fietspad langs het kanaal weer over gaat in een "jaagpad" Wat ze daar precies onder verstaan? Daar verlaat ik dus het kanaal om via D- wegen naar Colombiers te rijden waar ik dan weer een camping ga zoeken.
In Colombiers kruisen de Canal du Midi en de Groene wegen elkaar, dus vanaf maandag gaat het weer in noordelijke richting. Dus richting huis!
Trouwens..... over 5 kilometer heb ik 2000 kilometer op de teller!!!

Groeten en tot morgen, Frans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 65369

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: