Obersiggingen- Bludenz 139km. - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Obersiggingen- Bludenz 139km. - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Obersiggingen- Bludenz 139km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

12 Juli 2012 | Oostenrijk, Bludenz

Vandaag flink wat kilometers gemaakt.Maar ik ben dan ook in drie landen geweest. Gestart in Obersiggingen-Duitsland, toen een stuk langs de Bodensee waarbij je ook een stukje door Zwitserland komt en toen richting Vorarlberg in Oostenrijk.Langs de Bodensee was het
erg druk met fietsers. Ik vind het leuk om andere fietsers tegen te komen, maar file-fietsen? Nou nee.
Nu in Oostenrijk volg ik weer de Rijn.Het stuk fietsen in Oostenrijk was heerlijk, wind in de rug(eindelijk!) en een mooie gladde asfaltweg,Heerlijk!! Ik verval misschien wel in herhaling maar zoals ik hier gefietst heb vandaag, prachtig. Mijn persoontje op een fietsje met aan beide kanten een geweldig berglandschap. Vaak was ik hier met de auto via de autobaan maar zoals ik het nu ervaar dat is niet te vergelijken. Ik ben dan nu in Oostenrijk en ben gisteren de 1000km
grens gepasseerd. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het zelf niet in de gaten had maar Agatha had de stand goed bijgehouden,leuk hoor! Vanmiddag werd ik gestoken door een bij in mijn hals. Ik heb direkt mijn
aspivenin gebruikt om alles direkt leeg te zuigen Ik heb natuurlijk thuis mijn eigen "wijkzuster"en die heeft er voor gezorgd dat ik vanalles
bij me heb. zalfjes, cremes en pilletjes voor allerlei kwalen. Gebruik het dus wel, indien nodig.
Ik heb besloten om morgen de Arlbergpass met de trein te "doen"
Na 1254km voel ik mijn knieën wel en je moet niet overdrijven. Ik wil ook nog terug fietsen
Ik ben diverse fietsers voorbij gefietst, ben benieuwd of ik ze vanavond nog zie hier op de camping.


  • 12 Juli 2012 - 17:20

    Frans Van Herwijnen:

    Wat heerlijk dat je mijn zorgen toch weet te waarderen!Toen de
    verbanddoos ter sprake kwam had je zoiets als "paracetamol is overal goed voor" En dat een "fietsgek"toch besluit om morgen de Pass met de trein te doen? Verstandig! Het verstand komt met de jaren....Waar komt zo'n gezegde toch vandaan?? Fijn te lezen dat je zo geniet.
    Jeannet

  • 12 Juli 2012 - 19:25

    Rob:

    Fijn dat je zo'n geweldige fietsdag hebt gehad. Hopelijk heb je foto's gemaakt van de mooie omgeving. ben heel benieuwd. Nog een paar dagen en dan is je eerste grote doel bereikt. TOP.
    Verheug je je al op een heerlijke Obstler, een witbiertje en een reuze schnitzel?

  • 12 Juli 2012 - 19:57

    Jan:

    Hadden ze nog een lekker Luchie in de receptie op de camping.Morgen een mooie afdaling dat word weer genieten.

  • 13 Juli 2012 - 09:52

    Gertie & Jan-Willem:

    Een aantal dagen niet gevolgd i.v.m. onze vakantie. Zo te lezen gaat het lekker.
    Eind 1e deel komt in zicht. Zet 'm op tot Kolsass !
    Groet vanaf regenachtige camping:-(

  • 13 Juli 2012 - 11:24

    Ginus/Betsie:

    Prachtig verhaal. Eindelijk staart van aap gevonden. Succes verder. Willen zo wel mee. Komt later misschien.
    Goeie reis verder. Groeten G en B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 65332

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: