Melchingen-Obersiggingen 101km - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Melchingen-Obersiggingen 101km - Reisverslag uit Obersiggingen, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Melchingen-Obersiggingen 101km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

11 Juli 2012 | Duitsland, Obersiggingen

Gisteravond nog even gepraat met de Nederlanders. Zij gingen voor het eerst op pad met de caravan. Toen ik vertelde dat ik ook altijd met de caravan op vakantie ging keken ze wel raar op. Als je toch een caravan thuis hebt waarom dan nu in zo'n klein tentje? Tja...
Soms moet je wat om je vrouw tevreden te houden(ha,ha). Maar wat betreft dat tentje, vannacht heeft het verschrikkelijk geregend en geonweerd en nu weet ik het zeker, de tent is 100% waterdicht. Vanmorgen om 7.30u scheen de zon en om 8.00u kon ik mijn tentje helemaal droog weer inpakken. Ideaal toch? Naast mij stond een Duitser. Hij reisde met een tractor met aanhanger. De aanhanger was zijn caravan. Daar sliep hij in. Ik wilde hier vanmorgen een foto van maken want deze combinatie vond ik wel heel bijzonder maar hij wilde het liever niet omdat hij zo'n rommel had. Oké,maar ik vond het wel jammer. De weg was goed te doen vandaag, een paar klimmetjes en bewolkt maar droog. Prima fietsdag. Ik ben nu in Obersiggingen vlak bij de Bodensee morgen richting Bregenz, misschien tot Bludenz maar dat lezen jullie morgen.

  • 11 Juli 2012 - 18:45

    Esra En Tara:

    hallo lieve opa. ( esra )
    waar ben je nu....
    tamay gaat nu een nachtje bij oma logeren.
    hoi opa...(tara )
    wij mogen even bij mama in bed tv kijken...het is heel gezellig.

    dikke dikke kus en heeeeeel veeel knuffeltjes.
    kus kus kus kus kus kus kus.

  • 11 Juli 2012 - 18:50

    The Kiremits...:

    met dit weer is het fijn te weten dat je tentje echt voor 100% waterdicht is.
    dan lijkt een caravan opeens wel luxe....
    jammer dat je geen foto mocht maken van de trekker met aanhanger, dat leek me wel een leuk plaatje.
    ( ik had 'm wel ff stiekem gemaakt denk ik.)...maar dit is natuurlijk netter.

    ;-)

  • 11 Juli 2012 - 18:56

    Agatha:

    Het gaat lekker zeker, als ik goed geteld heb, ben je de 1000 km grens gepasseerd, gefeliciteerd,het grootste gedeelte van de heen-reis zit erop; succes verders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 65411

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: