Nierstein-St. Leon-Rot 111km. - Reisverslag uit Sankt Leon-Rot, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Nierstein-St. Leon-Rot 111km. - Reisverslag uit Sankt Leon-Rot, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Nierstein-St. Leon-Rot 111km.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

08 Juli 2012 | Duitsland, Sankt Leon-Rot

Gisteravond een rustige avond gehad,lekker pizza gegeten en gelezen.Nog even laten bezinken wat er allemaal gebeurd was en de conclusie getrokken dat het allemaal gelukkig mee is gevallen Ik had het ook heel jammer gevonden als ik deze tocht niet had kunnen vervolgen.
Vannacht heerlijk geslapen en vanmorgen om 8.30u weer vertrokken.De eerste 40km. alleen maar regen gehad maar daarna scheen de zon. Een lunchpauze gehouden in Speyer, hier ben ik de Rijnbrug overgestoken en heb de Rijn verlaten.
Toen ik hier zat leuke gesprekjes gehad met een paar dames die vroegen waar ik naar toe ging en er kwam nog een man naar me toe die vroeg hoe mijn fietsnavigatie werkte want hij wilde over 14 dagen een wandeltocht gaan maken naar Frankrijk en wat schertst mijn verbazing wie zat daar uit te puffen op een muurtje? Jawel, hoor, de man van het rondje Bodensee die ik een paar dagen geleden tegenkwam. Hij fietst hier dus nog steeds!!Nu ben ik op een grote camping in St.Leon, dit ligt onder Heidelberg.Een prachtige omgeving maar toch mijn hart gelukkig niet verloren!Ondanks de regen en veel tegenwind ging het prima vandaag.
Morgen richting Pforzheim dat ligt tussen Karlruhe en Stuttgart dus ik schiet al aardig op.Ik heb net een (voorzichtige) berekening gemaakt en ik denk vrijdag of zaterdag in Kolsass/Oostenrijk aan te komen. We zullen het zien.

  • 08 Juli 2012 - 17:38

    Jeannet:

    Als ik je reis op de kaart bekijk krijg je morgen een paar bergetappes Dus wens ik je succes en kijk goed uit voor tegenliggers. Wij willen je graag gezond weer thuis begroeten!!

  • 08 Juli 2012 - 19:32

    The Kiremits...:

    fijn om te lezen dat het voorval van gisteren niet te veel nasleep heeft gegeven.
    wel wat regen vandaag maar zoals men altijd zegt, en ook bleek....na regen komt zonneschijn.
    Ik las bij mama dat je morgen wat hellingproeven gaat doen...daar wensen we je veel sterkte mee.

    je bent al een heel eind...zoals onze kids zouden zeggen....je krijgt twee dikke duimen.
    en een dikke knuffel ( te incasseren bij thuiskomst ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 65419

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: