Hallo allemaal - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

05 Juni 2015 | Duitsland, Gildehaus

Fietserpad of het Pieterpad op de fiets.

Het mooie weer komt eraan en dus begint bij mij alles weer te kriebelen om op pad te gaan.

Vorig jaar heb ik geen fietstocht gemaakt omdat we op Curaçao waren. Daar is fietsen levensgevaarlijk dus de voorbereiding was niet optimaal voor een lange tocht.

Dit jaar staat in het teken van het Pieterpad. Lang heb ik gedacht om hem te gaan lopen en heb me daarop voorbereid.
Nu is algemeen bekend dat een " pensionado" altijd tijd tekort komt dus heb ik mijn plannen gewijzigd.

Het plan is nu om hem eerst te gaan fietsen en op een later tijdstip te gaan lopen.
De fietstocht gaat ongeveer 10 dagen duren en de wandeltocht ongeveer vier weken.
Wellicht besluit ik om hem in twee delen te lopen.
Ter informatie: De fietstocht en de wandeltocht zijn twee heel verschillende routes.
De fietstocht is 600 km. En de wandeltocht 485 km.

We zullen het afwachten.
Eerst maar een stukje fietsen.

Als altijd probeer ik elke avond een stukje te schrijven op deze site.
Maandag 8 juni hoop ik te starten, dus als het goed is staat er 's avonds een eerste verslagje

Tot zover, vanuit een zonnig Gildehaus groet ik jullie allemaal,

Frans.




  • 07 Juni 2015 - 22:56

    Agatha:

    Het gaat er dus toch van komen, de weerberichten zien er gunstig uit, dus wij wensen je een goede tocht toe en blijven je volgen; Succes en de groetjes uit Langeraar

  • 08 Juni 2015 - 16:24

    Jeannet:

    Vandaag ben je begonnen aan je volgende uitdaging.
    Het Pieterpad op de fiets en misschien later wandelend.
    Voor nu wens ik je veel succes en geniet ervan!
    Jeannet.

  • 09 Juni 2015 - 10:42

    Loes En Jan:

    Beste Frans, Wij wensen je een prima tocht ,de eerste paar dagen heb je de wind mee, dus dat is mooi meegenomen.Heel veel fietsplezier, Groet Loes en Jan.

  • 09 Juni 2015 - 10:53

    Arie Smeenge:

    IT GEAT ON !!!!!!!

    Hallo Frans, sorry dat ik een beetje laat reageer, je weet wel , druk druk druk.
    Je bent weer begonnen aan een nieuwe uitdaging, ik hoop dat alles naar wens verloopt, en wens je veel sucses en een veilige trip, en ik hoop dat je onderweg mooi weer hebt.
    vegeet niet de groeten doen van mij aan Jeanet.

    By the way, Hans hannink heeft iedere keer voor een paar dagen via metalectro ingehuurd voor assistentie, special voor assistentie met de kanonnen,operationeel neerzetten en verplaatsen.
    Volgende week op dienstreis naar Todendorf bij Kiel voor live firing testen met flycatcher mk 2, ook voor hulp voor de kanonnen.

    Frans , een hele geode fietstocht gewenst en tot horens of tot ziens.

    Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 65330

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: