Wesel - Gildehaus 115km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Wesel - Gildehaus 115km - Reisverslag uit Gildehaus, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Wesel - Gildehaus 115km

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Juli 2012 | Duitsland, Gildehaus

Weer thuis,

Vanmiddag om 14.30u was ik terug van mijn fietstocht Gildehaus - Kolsass visa-versa. Ik kreeg een geweldige ontvangst door vier ronde-missen. Ze hadden de voordeur versierd en in de tuin slingers opgehangen.
Wat wil een mens nog meer?
Mijn tocht vandaag was een makkie bij gisteren vergeleken.
In Gronau heb ik nog even pauze gehouden om energie op te doen voor de laatste kilometers.
Ik heb in totaal bijna 2500km gefietst in 22 dagen Ik was 24 dagen onderweg en hield twee dagen pauze. Voor ik aan deze tocht begon ben ik 12kg. afgevallen en daar is nu nog een paar kg. bijgekomen.
Mijn kuiten daarintegen zijn dikker en steviger geworden.
Ik heb nagenoeg geen last van zadelpijn gehad (dus toch Damesleed)
en ik heb bijna 100ltr. water gedronken.
De weg naar Kolsass was iets korter dan ik gedacht had dus de terugweg logischerwijs ook. Ik heb dus geen 3000km. gefietst, maar bijna 2500.
eerlijk gezegd ben ik blij dat mijn fiets het heeft uitgehouden, al was hij wat "uit balans" na de aanrijding met de mountainbike.
Ik heb genoten van deze tocht ( het smaakt naar meer!)
Ik wil bij deze Jeannet bedanken die mij altijd gesteund heeft bij mijn plannen. Tevens was zij mijn webmaster als ik niet op internet kon en ik mijn verhaaltje telefonisch doorgaf.
Leuk dat zoveel mensen mij gevolgd hebben.
En nu... verder met het tuinplan en de woonkamerverbouwing.En
als ik zo fit en gezond mag blijven volgend jaar weer een eindje fietsen!

Hartelijke groeten, Frans.

  • 26 Juli 2012 - 15:51

    Agatha:

    Proficat, de tocht der tochten zit er voor jou op, zo te lezen heb je er van genotenen hopelijk kunnen we je volgend jaar weer volgen,

  • 26 Juli 2012 - 16:02

    The Kiremits:

    joehoe gehaald.
    wat een top prestatie.
    we vinden het echt geweldig en hebben er veel respect voor.

    je bent onze held.

    en nu een lekkere douche en lekker koud pilsje en vannacht een heerlijk bed met je eigen ronde miss.
    wat wil je nog meer.
    cheers !!!

  • 27 Juli 2012 - 13:13

    Frans Van Herwijnen:

    Ik heb je natuurlijk gisteren al warm (letterlijk en figuurlijk) verwelkomd, maar zal het nog even officieel doen via de site. Ik vind het een geweldige prestatie. Natuurlijk weet ik dat je, je moeilijke momenten had
    maar ik vind het knap en heel stoer dat je voor je doel bent gegaan. GEFELICITEERD!!!!

    Jeannet.

  • 28 Juli 2012 - 13:44

    Bart & Nicole:

    Wat een geweldige prestatie zo'n tocht door weer en wind.
    Echt super hoe je het hebt volgehouden!
    We hebben genoten van je verslagen.
    Het mooiste verhaal was natuurlijk over de japanner.
    We konden ons helemaal voorstellen hoe dat is gegaan.

    Aan de andere kant zijn we natuurlijk ook blij dat je weer thuis bent.
    Lekker nagenieten en op naar volgend jaar!

  • 30 Juli 2012 - 22:06

    .:

    Beste Frans, een beetje laat, maar ik wil je even van harte feliciteren met de topprestatie die je geleverd hebt, GROTE KLASSE !!!!
    En nu lekker bijkomen van alle vermoeienissen, en lekker op je gemak een pilsje drinken (twee drie vier .....) ik drink er ook eentje op (geen bier )
    Na fijn uitgerust te zijn , op naar de volgende klus.
    Frans veel succes!!
    Groeten aan Janet

    Arie S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 65320

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: