Bad Tolz-Landsberg am Lech 109km - Reisverslag uit Landsberg am Lech, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Bad Tolz-Landsberg am Lech 109km - Reisverslag uit Landsberg am Lech, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Bad Tolz-Landsberg am Lech 109km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Juli 2012 | Duitsland, Landsberg am Lech

Na een goeie nachtrust vol goede moed weer gestart. Er stond veel wind. Helaas had ik weer wind tegen.Maar ook een zonnetje wat mij begeleidde.Ik begrijp nu ook waarom iedereen hier zegt "Gruss Gott" want alle straten lopen naar boven!Wel veel geklommen vandaag maar niet zo zwaar. Ik ben inmiddels op de Romantische Route
Overal bordjes van de route dus die heb ik netjes gevolgd maar wat schertst mijn verbazing? Ik kwam steeds weer uit op hetzelfde punt
Het leek wel het "rondje om de kerk"
Morgen dus maar even een fietskaart kopen.De Reitsmaroute was duidelijk,
die kon ik volgen via mijn fietsnavigatie en mijn boekje, maar nu moet ik zelf "het wiel uitvinden"
Kom ik vast wel uit! Morgen volg ik dus verder deze Romantische straat.
Ik heb vandaag nog niet zoveel romantiek ervaren maar ik was ook meer bezig met de tegenwind.Hier op de camping heb ik nog een paar fietsers ontdekt, dus straks maar even een praatje maken.

• 17 Juli 2012 - 18:32

Esra , Tara En Tamay:

dag lieve fiets- opa.

we sparen allemaal kusjes en knuffels voorje.

kus kus kus