Bludenz- Kolsassberg 90km - Reisverslag uit Kolsassberg, Oostenrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu Bludenz- Kolsassberg 90km - Reisverslag uit Kolsassberg, Oostenrijk van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

Bludenz- Kolsassberg 90km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

13 Juli 2012 | Oostenrijk, Kolsassberg

EIN SERVUS AUS KOLSASS!!!!

Vandaag heb ik mijn doel bereikt en ben ik in Kolsass.Een warm onthaal van de familie Schweiger viel mij ten deel.Helaas is mijn grote vriendin Andrea afwezig, zij is met vakantie, maar de rest van de familie is er wel en zelfs Omi stond mij op te wachten van achter haar keukenraam. Er was zelfs post voor mij gekomen hier, geweldig leuk! De dag begon vroeg en regenachtig. Na 30km in de stromende regen kon ik in de trein stappen. Van de omgeving zie je niets want je gaat door de tunnel. Ik ben uitgestapt in Landeck omdat de weg was opgebroken. Zo kreeg ik 30km cadeau vandaag. Vanaf Landeck kon ik de Inn-tall route weer volgen. De treinreis was niet lang genoeg om op te drogen en warm te worden.Dus maar flink doorgefietst om warm te worden.
Het vooruitzicht van een lekkere snitzel,een "weizsen" met Obsler en een lekker bed hield mij op de fiets op deze barre, natte tocht (is het niet vrijdag de 13de?) Het laatste stuk van Weer naar Kolsassberg (12%) was nog even een "toegift" Maar de ontvangst heeft veel goedgemaakt.
In totaal heb ik nu 1233km gefietst.
Als ik terug fiets blijf ik dus onder de 3000km. Misschien maak ik nog een extra rondje!Ik neem nu 2 dagen rust en maak dus geen verslagen. Ik zal wel foto's toevoegen. Jeannet heeft mij aangeraden hier maar even gebruik te maken van de Wellnessafdeling. Ik vind ook wel dat ik mijzelf hierop mag trakteren.Ga nu even van de rust en de gezelligheid genieten en start maandag aan de terugreis.
Ik groet jullie allen en kijk voldaan terug op de afgelopen 12 dagen.

  • 13 Juli 2012 - 17:17

    Jeannet:

    Van harte gefeliciteerd! Ik ben trots op je!Toen ik je vandaag aan de telefoon had was het duidelijk dat je het zwaar had. Maar ik heb steeds van je begrepen, na een douche knap je direkt weer op dus daar vertrouw ik vandaag ook op! Geniet van de rust en de gastvrijheid. Dat extra rondje bespreken we nog!!

  • 13 Juli 2012 - 18:55

    Agatha:

    Gefeliciteerd, je doel is bereikt, geniet van je "rust"dagen en dan weer een lekker fietst-tochtje richting huis

  • 13 Juli 2012 - 20:20

    Annie En Ruud:

    Frans, Gefeliciteerd. Wat een eind fietsen zeg. Maar je harde schijf zal nu wel helemaal leeg zijn. Geniet van de dagen die je niet hoeft te fietsen en succes op de terugreis.

  • 14 Juli 2012 - 13:49

    Chris En Louise:

    van harte gefeliciteerd!!!!!! die 2 dagen rust heb je in ieder geval verdient.Doe de fam. Schweiger ook maar de groetjes van ons als je wilt. De foto´s zijn mooi en ik kan me goed voorstellen, dat je nu heel bewust de natuur heb kunnen bewonderen.
    Voor maandag wensen we jouw een goede start en we weten nu al, dat je haalt waaraan je begonnen bent.
    Bis auf weiteres.......

  • 14 Juli 2012 - 15:28

    Arie Smeenge:

    hoi Frans, grooooooooote klasse dat je het einddoel hebt bereikt , ( met een klein beetje valsspelen, een stukje met de trein ) desalniettemin, niettegenstaande het feit , een grooooooote pet voor je af !!!!!!!!
    Nu even een paar dagen uitrusten , dan nog een klein stukje terug fietsen , en je bent weer thuis.
    Een hele goede terugtocht gewenst, en zonder al te veel pech.
    saludos
    Arie

  • 16 Juli 2012 - 11:01

    Andrea:

    Grüsse vom Kolsassberg.
    Man glaubt es kaum, aber nach über 1200km noch super in Fahrt!
    Gratulation lieber Franz und Hut ab ( Hätte ich nie gedacht....)
    Weiterhin gute Fahrt und bis bald am Kolsassberg.
    Andrea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 65291

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: