St. Goar-Nierstein 87,5km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu St. Goar-Nierstein 87,5km - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van Frans Herwijnen - WaarBenJij.nu

St. Goar-Nierstein 87,5km

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

07 Juli 2012 | Duitsland, Nierstein

Vandaag heb ik een ongelukje gehad.
Ik volgde een fietspad langs het spoor toen er opeens een Mountainbiker met een noodgang een fietstunnel uitvloog. We vlogen "vol"tegen elkaar op.
Gelijk veel mensen erbij waaronder een arts.Geluk bij een ongeluk dus. De arts heeft zich direkt met mij bezig gehouden maar ik had alleen een schram op mijn arm.Verder niets aan de hand. Ik had alleen een gigantische slag in mijn voorwiel. Dus ik dacht "nou dit was het dan..." Maar een hulpvaardige fietser heeft samen met mij het wiel een beetje rechtgetrokken op een hekje en deze vriendelijke man is met me meegegaan naar een fietsemaker.Het voorwiel kon niet meer gerepareerd worden maar hij kon er wel een nieuwe velg opzetten en zo kon ik mijn route vervolgen met 12km extra( die ik niet bij de route heb opgeteld) en de somma van 34 euro. Ik vergat nog te vertellen dat de fietser die mij aanreed met de noorderzon was vertrokken toen de arts met mij bezig was. Flinke vent,hé? Maar ik ben allang blij met de(toch nog) goeie afloop.Na dit alles kwam er nog een helling van 10% naar de camping. Nu ben ik aangekomen en ga eerst maar even een terrasje pakken voordat ik mijn tentje opzet. Daarna lekker douchen en ik zag dat ze hier lekkere pizza's verkopen dus mijn maaltje is ook al weer opgelost voor vandaag.
Morgen richting Heidelberg ik hoop dat het niet zo warm en benauwd zal zijn als vandaag en graag een beetje rugwind want ik heb bijna steeds "wind op kop" Tot morgen!

  • 07 Juli 2012 - 17:01

    Agatha:

    Nou, dat was even schrikken, maar gelukkig is het toch nog goed afgelopen, je zal je er maar zo op verheugd hebben en dan na 5 dagen zou het dan al afgelopen zijn. Nu dan maar weer rustig verder en wind mee

  • 08 Juli 2012 - 09:22

    Chris En Louise:

    Het is nu zondag en heb net je bericht gelezen. Wij hopen, dat je geen problemen hebt vandaag. Dat was schrikken!!!!
    Verder een goede dag vandaag en geen
    ongelukken meer.
    We blijven je vervolgen.

  • 08 Juli 2012 - 11:07

    The Kiremits:

    kijken we één avondje niet naar het verslagje omdat we 5 kinderen (waaronder ééntje met een gebroken been )onder onze hoede hebben.
    Hoor ik net dat je een ongelukje hebt gehad.
    Gelukkig dat het goed is afgelopen.
    en kreeg je direct goede hulp.
    SUPER.....ik hoorde dat je goed hebt geslapen en vandaag weer met frisse moed gestart bent.
    Laten we hopen dat diegene die alles veroorzaakt heeft en hem gesmeerd is slechter heeft geslapen.

    Dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 65311

Voorgaande reizen:

16 Juli 2020 - 16 Juli 2020

Limesroute tot Passau

08 Juli 2015 - 31 Juli 2015

Door de groene valleien

08 Juni 2015 - 19 Juni 2015

Fietserpad.

15 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Rondje Frankrijk

02 Juli 2012 - 26 Juli 2012

fietstocht midden europa

Landen bezocht: